Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
tqAYU

Rezeki si kosong ICT bertemu jodoh dengan AYU pada Sept 2020 - Cikgu Sobe


Segala pujian kepadaNya. Rezeki si kosong ICT bertemu jodoh dengan AYU pada Sept 2020. Gink rapat sa kasi ketawakan sa kasitau sa ikut sebab sangat kenali diri yang serba tak tahu ni. Tapi, stail radu saja, ikutlah si kosong ni dr Challenge 1 dan tiber..eh..konvo sudah. Tapi teet..banyak jua sandiwara dan drama terpilu semasa dlm proses menyelesaikan task..banyak jua harta tergadai bikin bili gadjet..aisey..haha. tapi nasib ada ex- boifren yg sudi sponsor gadget2 sa dan ada tangan2 basar masol dan mulut beracun kasi aura positif dan kasi checkmate sa utk terus keep moving. Last2 terjadilah si kosong bulih sdh live, bulih sdh bikin bideo kg2 bei..dan paling happy bulih pula terbitkan rancangan AWESOME bersama JLAS selama 7 minggu berturut-turut tanpa gagal bersama rakan seperjuanganku yg hebat-ola, lulu dan amar. 
Sesungguhnya berada dlm komuniti AYU, mengubah diri lebih baik drpd sebelumnya. Berada di bawah naungan AYU memungkinkan yg mustahil jadi boleh saja.Terima kasih semua mentor2 dan keluargaku di AYU. Jasa baik anda semua tidak terbalaskan tetapi doaku semoga Tuhan berikan yg terbaik utk kalian semua jua.( Aii..betulkah tatabahasa sa ni.mcm ada kurang..haha)biarlah..sambung lagi ar..

Buat Yu Suffi, Abey Mat, Yu Zuly, Yu Putera, Yu Ling, Yu Pak Malau, Yu LK semua mentor2 lain(sorry x dpt sebut satu2), geng AYU Sabahan, Geng JLAS terima kasih yg infiniti.
Buat semua bos2ku dan tompinai di PPD Kota Marudu, PPD Tuaran dan PPD Kudat, tq sebab sentiasa bg full support.
Buat semua family members yg jauh dan dekat, subscriber, kawan2 dan kenalan terima kasih atas sokongan anda. Anda terbaik.
Buat pasukan hero utama dan my pom2 girl..mama sayang kamu. Behind the scene, tulang belakang supporter saya- suami, anak, mama, siblings dan keluarga besar Biana Pius dan Sakag Timbuong Darunsai.
Ada bertanya, cikgu mcmana ko bulih buat semua ni..kerja hakiki berlambak, anak berderet, dan byk lagi cabarankan..
Jawapannya senang, Tuhan beri saya kekuatan dan anugerah utk terus berkarya dengan ikhlas dan didukung oleh keluarga dan komuniti yg supportive..seperti ANDA yang sedang MEMBACA dengan TEKUN. Hihi. Tq ar..sudi sokong dan baca catatan berkaping2 ni.
Dari hati yg paling dalam,

Cikgu Sobe
Graduasi AYU Kohort 2
Throwback poh
Tapi biar lambat asal tersave kabo.
Hihi..adios!
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama