Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Aktiviti

Apps Akademi Youtuber raih Anugerah Emas dalam International Virtual Expo Of Innovation Product And…




❤️❤️ Sekalung Penghargaan dan terima kasih kepada Team Inovasi AYU yang diketuai oleh Yu. Hamidah @hamidah7879, dibantu oleh Yu. Yuhaida @YuhaidaYusof , Yu. Nor Hayati @hayati_skpb , Yu. Rosmadi @MohdRosmadi dan Yu. Emyra @MyraEmyra yang telah berjaya meraih PINGAT EMAS untuk AKADEMI YOUTUBER APPS dalam "International Virtual Expo Of Innovation Product And System Design 2021" Anjuran Fakulti Teknologi Kejuruteraan Elektrikal, Universiti Malaysia Perlis.

Tidak lupa juga jutaan terima kasih buat @ZatusyNaim,@Hasnitah, @CikguEqa yang turut membantu dalam penghasilan video pertandingan.

Projek inovasi turut dipantau oleh Yu. Zuly @hanyluz selaku Chief Trainer di AYU yang sentiasa memberikan sokongan kepada sebarang usaha untuk memartabatkan hasil karya guru-guru AYU. 



❤️❤️ Tahniah semua! 
Kejayaan ini adalah kejayaan kita bersama, sendirian kita biasa bersama menjadi luar biasa. Hasil kerja kita, karya kita dinilai oleh juri profesional dalam dunia pendidikan. EMAS untuk semua, Tahniah untuk segalanya. 

#kitabantukita ❤️❤️

Video Penyertaan : https://www.youtube.com/watch?v=hGXB8tp5Q5g

 

Yu. Suffi
Youtuber Manager
Akademi Youtuber Malaysia

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

2 Ulasan

  1. Tahniah semua guru AYU yg terlibat...anda memang hebat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, Sendirian kita biasa bersama jadi luar biasa.

      Padam
0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama