Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
featured

Kelas Channel Art bersama Cikgu Bella #AkademiYoutuber #AYU



Akademi Youtuber Guru Malaysia membentuk sebuah pasukan Youtuber untuk memeriahkan dunia pendidikan di Malaysia. Sertai kami untuk mempelajari dengan cara yang betul bagaimana untuk bermula menjadi seorang Youtuber. Di Akademi Youtuber kita saling berkongsi ilmu pengetahuan yang sangat luas melibatkan pelbagai bentuk media yang diperlukan oleh seseorang Youtuber.

Untuk menjadi Youtuber berjaya, kita perlukan jaringan yang utuh untuk memastikan setiap kandungan video yang kita terbitkan memilik penonton dan juga pengikut yang mampu membantu menyebarkan maklumat yang ingin kita sampaikan.

Akademi Youtuber tidak melanggar mana-mana polisi yang telah ditetapkan oleh Youtube dan kita memberi dorongan kepada semua ahli untuk menjadi Youtuber yang mengikut semua ketetapan yang ditetapkan dan tidak melanggar sebarang polisi Youtube. Ayuh kita bersama-sama meriahkan dunia Youtuber Guru Malaysia bersama Akademi Youtuber.

Sendirian kita biasa, bila bersama kita mampu jadi luar biasa!

#Kitabantukita
#AkademiYoutuber
#AYU

sertai kami sekarang di http://t.me/akademiyoutuber untuk ambilan peserta batch seterusnya. 

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

1 Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama