Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
featured

Bina Logo Sendiri bersama Cikgu LinnZack



AKADEMI YOUTUBER RAKAN YOUTUBE ANDA!

Semuanya adalah PERCUMA! Istimewa untuk guru-guru di Malaysia. 

Inisiatfi khas eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia membentuk komuniti Youtuber dari kalangan guru-guru bagi menyumbang video menarik dalam pelantar perkongsian Youtube di Malaysia. 

Tonton video Guru Malaysia dan berikan sokongan anda. Semoga guru-guru ini dapat terbitkan video-video pembelajaran dari semasa ke semasa untuk kegunaan pelajar seluruh negara. 


Usaha murni ini dijayakan oleh beberapa orang tunjang utama yang berkecimpung secara langsung dalam pelaksanaan Modul Penguasaan Google Classroom peringkat kebangsaan anjuran eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia. 

Ilmi PERCUMA ini dikuasakan oleh guru-guru Malaysia yang berdedikasi dalam berkongsi ilmu ke seluruh negara. 

Akademi Youtuber komited menlaksanakan misi perkongsian berskala besar rentetan keperluan guru-guru untuk memiliki Channel sendiri bagi melengkapkan misi penggunaan Google Classroom menggunakan 'Content' Sendiri. 

Selamat Maju Jaya, Tahniah kerana telah mengorak langkah bergelar Youtuber!. 


Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama