Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]

RANKING KREDIT AYU ( PELAJAR )




*Jumlah kredit di atas belum muktamad. Kredit yang tidak sah akan ditolak dari semasa ke semasa. Hanya kredit yang direkodkan selepas kelas sahaja akan kekal berada di dalam akaun para pelajar. 

KREDIT AYU UNTUK PELAJAR DIPERKENALKAN!

3 Langkah mudah para pelajar untuk mengumpul KREDIT AYU ( AYU$ ) dan berpeluang menebus hadiah menarik dari semasa ke semasa!


1. Ikuti kelas tuisyen Live! yang dijalankan oleh Youtuber AYU / Guru Malaysia. 
Daftar ID Ikon eDidik Junior : https://www.akademiyoutuber.com/p/ikon-edidik-junior.html

2. Rekodkan kredit setiap kali selesai sesi siaran langsung ( Akan ditunjuk cara oleh guru tuisyen).
Semak jumlah kredit : https://www.akademiyoutuber.com/p/ikon-edidik-junior.html

3. Kumpul sehingga cukup untuk menebus hadiah menarik!
Katalog hadiah : https://www.akademiyoutuber.com/p/kredit-ayu-ganjaran-hebat-akademi.html

Hadiah adalah terhad dan akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Setiap hadiah disumbangkan oleh Youtuber Pendidikan di bawah Akademi Youtuber, orang perseorangan, ibu bapa, institusi swasta, NGO dan syarikat perniagaan yang berkolaborasi dengan Akademi Youtuber. 

Katalog Hadiah akan diterbitkan di sini dalam masa terdekat. Sabar menanti, tahniah kerana terus belajar!

Terima Kasih. 

28 Ulasan

  1. assalamualaikum pada semua guru di akedemi youtuber

    BalasPadam
  2. Wau bestnya......😍😍😍😍

    BalasPadam
  3. i cant open sijil link need permision

    BalasPadam
  4. saya dah rekod kredit saya tapi tak ada pun cikgu

    BalasPadam
  5. Bolehkah saya isi kredit secara berturut-turut tapi lain?

    BalasPadam
  6. Mcm mna nk masukan kredit ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat pagi cikgu macam mana nak masu kredit

      Padam
    2. Hi teacher nama saya ialah nivashiny dari sekolah sk convent (m) kajang

      Padam
  7. Saya dah isi kredit tu tapi tetap takda kredit

    BalasPadam
  8. Bagusnya😊😊😊

    BalasPadam
  9. Hi semua...semua sihatπŸ˜€πŸ˜‰...

    BalasPadam
  10. ranking tu kenapa tak ikut urutan kredit?

    BalasPadam
  11. assalamualaikum cikgu. kenapa saya tak jumpa cari jumlah kredit saya? saya dah masukkan kod kelas dan id yang betul. dah naik juling mata saya cari satu-satu dalam senarai ranking kredit di atas tapi tak ada nama saya. sedih saya cikgu...

    BalasPadam
  12. Saya dah masukkan kredit tapi x de pun

    BalasPadam
  13. cikgu susah lah nama tak nampak

    BalasPadam
  14. cikgu saya takde pun nama saya dalam semak kredit tu

    BalasPadam
  15. saya dah semak senarai kredit ayu tapi no id saya tak tersenarai. J8819. ada cara lain ke untuk semak berapa kredit terkumpul?

    BalasPadam