Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
berita

Lagi Youtuber Pendidikan AYU Mendapat Liputan Buletin DidikTV KPM. Tahniah @ZatusyNaim




Seluruh warga Akademi Youtuber mengucapkan tahniah kepada Cikgu Zatusy Naim yang telah mendapat liputan khas oleh Buletin Didik TV Kementerian Pendidikan Malaysia pada hari ini. Segala usaha keras mendalami ilmu untuk menjadi Youtuber Pendidikan dan Blogger Pendidikan kini berjaya memberi impak yang luar biasa. Semoga terus melangkah bersama dan melahirkan lebih banyak karya digital yang akan dimanfaatkan para pelajar seluruh negara. 





Setahun yang lalu, DidikTV KPM juga pernah membuat liputan berkaitan Akademi Youtuber dan kini para Youtuber dan Blogger yang dilahirkan pula mendapat liputan khas. Terima Kasih Buletin DidikTV KPM. Semoga lebih ramai rakan-rakan guru yang bergiat aktif dalam dunia pendidikan digital di Malaysia mendapat sokongan daripada semua pihak. 



Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama