Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]

DUCKSTERS | TAPAK PENDIDIKAN PELBAGAI MATA PELAJARAN

 

Tapak pendidikan yang merangkumi mata pelajaran seperti sejarah, sains, geografi, matematik dan biografi. Halaman ditulis supaya mudah dibaca dan difahami.





Bahagian Games, mempunyai pelbagai permainan pendidikan termasuk perkataan, teka-teki, matematik, geografi, arked, sukan dan permainan menaip. Ada yang permainan pendidikan (iaitu matematik, geografi, dll.) dan ada yang hanya untuk keseronokan (iaitu arked, sukan).













Sains adalah kajian tentang dunia di sekeliling kita. Para saintis belajar tentang subjek mereka dengan memerhati, menerangkan, dan bereksperimen. Terdapat banyak mata pelajaran dan cabang sains. Ada yang belajar angkasa lepas seperti astronomi. Sains lain mengkaji kehidupan (biologi) atau bumi (geologi) atau bahkan jirim dan tenaga (fizik). Di bawah adalah beberapa mata pelajaran yang mungkin anda minati atau pelajari di dalam kelas. Dunia di sekeliling kita menarik dan mempelajarinya boleh menjadi menyeronokkan dan menarik.

Kebanyakan sains yang kita tahu hari ini ditemui menggunakan Kaedah Saintifik. Kaedah Saintifik ialah kaedah yang digunakan oleh saintis untuk mendapatkan keputusan yang tepat daripada eksperimen mereka.

Kebanyakan halaman di bawah mempunyai 10 soalan kuiz sains di bahagian bawah untuk membantu menyemak bahan tersebut.






Geografi boleh menjadi subjek yang sangat menyeronokkan. Anda boleh mempelajari pelbagai jenis maklumat tentang dunia termasuk negara lain, lautan, benua, sungai, budaya, kerajaan dan banyak lagi.






Bahagian  jenaka, permainan kata-kata dan teka-teki kami untuk kanak-kanak. Semak setiap kategori jenaka untuk mencari jenis jenaka, permainan kata-kata atau teka-teki yang anda cari. Kami cuba memastikan setiap jenaka adalah lucu, bodoh, dan penuh dengan ketawa, tetapi juga bersih. Jika anda mendapati jenaka yang tidak bersih atau anda mendapati tidak sesuai, sila beritahu kami.





Sumber : https://www.cikgulinnzack.com/2022/12/ducksters-tapak-pendidikan-pelbagai.html

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama