Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

AYAT DASAR I BM TAHUN 2 SK I TEMA 7 UNIT 20 I TAJUK : PAK CIK ISA PENTERNAK AYAM I HALAMAN 53 I OLE…

 


Mudahnya Belajar Bahasa Melayu  bersama dengan Cikgu Zainita adalah berdasarkan Buku Teks Bahasa Melayu Tahun 2.  Selain itu video ini juga berdasarkan DSKP Bahasa Melayu Tahun 2 KSSR Semakan Semula.



Masih keliru dengan AYAT DASAR? Anak anda gagal mencapai keputusan yang cemerlang sebab masih gagal menguasai cara menjawab soalan tatabahasa dengan baik! Jangan risau!! Saya telah menyediakan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai teknik mennjawab Tatabahasa Bahasa Melayu. Anak anda perlu menonton video ini kerana supaya dia mudah faham dan dapat menjawab soalan-soalan yang berkaitan dengan AYAT DASAR. Saya akan menunjukkan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai soalan Bahasa Melayu Kertas 1 (Bahagian A dan B). Anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu pastikan anak anda menonton video ini sehingga selesai.



Inilah cara terbaharu dalam pengajaran masa kini. Dengan menonton video ini, anak anda akan lebih mudah faham lagi untuk menguasai Teknik Mudah Menguasai  Bahasa Melayu. Anak anda hanya perlu menonton video ini  supaya dia mudah faham dan dapat menjawab soalan peperiksaan dengan baik tanpa sebarang kesalahan. Saya akan menunjukkan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai soalan Bahasa Melayu Kertas 1 dan 2.  Anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu pastikan anak anda menonton video ini sehingga selesai.



🎬PAUTAN VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=9yA7YKolQ7k

NAMA GURU : ZAINITA BINTI HUSSAIN

SEKOLAH : SK CONVENT (M) KAJANG

SALURAN YOUTUBE : https://www.youtube.com/c/CikguZainita

📗📕MODUL KUASAI BAHASA MELAYU THN 2 (AYAT DASAR) : 

https://sg.docworkspace.com/d/sIJnfmbBRwuepiQY

Yu. Cikgu Eedarahim

https://www.youtube.com/CikguEedarahim_752

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama