Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
pertandingan pidato

PERTANDINGAN PIDATO KENEGARAAN 2021 | JASVINPREET KAUR DHILLON | SK CONVENT KAJANG, SELANGOR | MALA…

 



PERTANDINGAN PIDATO KENEGARAAN 2021 | JASVINPREET KAUR DHILLON | SK CONVENT KAJANG, SELANGOR | MALAYSIA PRIHATIN, TERIMA KASIH CIKGU!


Robek jiwa dan emosi guru tatkala mereka berkorban masa dan tenaga mendidik anak bangsa dalam cabaran norma baharu ini dengan pelbagai tomahan yang ada. Namun, demi melahirkan anak bangsa merdeka mereka tetap melaksanakan amanah yang dipikul kerana yang bulat tidak datang bergolek, yang pipih tidak datang melayang. 

 Ayuh dengarkan pidato yang disampaikan oleh Jasvinpreet Kaur Dhillon dari SK Convent, Selangor bersempena dengan Pertandingan Pidato Kenegaraan Peringkat Kebangsaan yang dianjurkan oleh Akademi Youtuber, eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia. 

Tajuk pidato adik Jasvinpreet ialah Malaysia Prihatin, Terima Kasih Cikgu! Mari berikan sokongan kepada adik Jasvinpreet dengan menonton, berikan LIKE dan undi dengan Kod Undian : R0441 .

Klik pautan berikut untuk mengundi dan masukkan ""Kod Undian"" di atas : https://www.akademiyoutuber.com/p/undian-video-paling-kreatif.html 

Semak jumlah undian terkini dari semasa ke semasa di sini : https://www.akademiyoutuber.com/p/status-undian-terkini-pertandingan-di.html

KREDIT : 12043

Anda memiliki video menarik seperti ini? ingin Akademi Youtuber tularkan kepada semua bakal penonton yang akan memanfaatkan video anda? KLIK DI SINI. 

"

2 Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama