Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Tutorial

CARA GUNA GOOGLE MEET KOMPUTER DAN TELEFON SERENTAK SEMASA KELAS ONLINE | OLEH PAK MALAU

 

Dalam situasi sekarang, guru-guru terpaksa melaksanakan Pengajaran dan Pemudah Cara secara ONLINE atau secara maya. Cara terbaik ialah dengan menggunakan aplikasai Google Meet. Guru dapat berinteraksi dengan pelajar dan berkongsi bahan pengajaran bersama pelajar.



Bagi tujuan tersebut, saya kongsikan cara terbaik untuk guru menggunakan Google Meet bersama telefon pintar. Ini bertujuan supaya guru dapat memantau perjalanan kelas tersebut melalui telefon pintar. Kadang-kadang guru tidak tahu apa yang berlaku di kelas tersebut bila guru membuat persembahan dengan berkongsi bahan. Jadi guru boleh melihat perjalanan kelas tersebut dengan telefon pintarnya. Bagaimana? Jom tonton caranya.



✅PAUTAN VIDEO :

https://www.youtube.com/watch?v=cdMSdARZx9Y    



✅NAMA GURU  :  

MAZNI BIN OTHMAN (PAK MALAU)


✅SEKOLAH   : 

SK KAYAN SITIAWAN PERAK


✅SALURAN YOUTUBE : 

https://www.youtube.com/c/pakmalau
Yu. Cikgu Pak Malau

Seorang Youtuber dan Blogger Pendidikan Merupakan seorang Guru yang berkhidmat pada 11 Disember 1995. Sekolah pertama ialah SK Jalan Pasar 1 Jalan Rusa KL. Sekolah kedua SK Seberang Perak Kg Gajah Perak. Sekolah Ketiga SK Kayan Sitiawan Perak dan kini mengajar di SK Kpg Dato' Seri Kamaruddin Seri Manjung Perak MINAT BERMAIN BOWLING

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama