Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
LIVE

🔴 [LIVE] BIMBINGAN DAN KAUNSELING, THE POWER OF CHANGE OLEH CIKGU ANOM HAWA #04 #TUISYENPERCUMA



Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Tahukah anda bahawa dengan mengetahui kekuatan dan kelemahan diri adalah sangat penting untuk perkembangan peribadi anda. Kesedaran Kendiri adalah aset terbesar yang harus anda ketahui sekiranya anda ingin berjaya dalam kehidupan.

Apa yang membezakan manusia dan haiwan adalah  kita mempunyai kemampuan untuk memikirkan bagaimana kita berfikir. Ini bermaksud manusia berkemampuan merancang, menetapkan matlamat dan menganalisis. Apa yang menjadikan kita unik dan berkembang adalah kemampuan kita untuk sedar diri.

Saya Cikgu Anom Hawa, seorang guru bimbingan dan kaunseling berbesar hati ingin berkongsi tentang Konsep Kesedaran Kendiri dan kaedah bagaimana meningkatkan konsep kendiri dalam diri kita.

Ayuh, usah lepaskan peluang untuk pelajari dan fahami konsep kendiri  jika anda ingin mengubah kehidupan yang lebih bermakna. 

Pautan video berkaitan perkongsian ini boleh dilayari melalui link berikut:
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama