Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

PDPC | Pendidikan Islam Tingkatan 5 oleh Ustazah Azizah Othman





Disajikan video menarik dan penuh berinformasi yang bakal mengupas isu dan permasalahan berkaitan "anak angkat" yang sering menjadi persoalan dalam masyarakat kita hari ini.

Video ini bukan sahaja untuk murd-murid calon SPM Tingkatan 5, tetapi juga untuk semua lapisan masyarakat yang cintakan ilmu dan ingin mendalami hukum-hukum dalam Islam. Ia boleh menjadi panduan kepada ibu bapa angkat dan yang bakal mengambil anak angkat. Insya Allah dipermudahkan urusan. Ayuh..mari kita tonton. Sekiranya video ini menarik dan bermanfaat, sila Like & Subscribe. Jemput Share juga kepada rakan-rakan yang memerlukan nota dan maklumat ini. 

Terima kasih kerana berkunjung ke ruangan ini. Untuk maklumat lanjut berkaitan video ini, silakan menonton melalui berikut.


Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama