Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

PDPC | MATEMATIK TAHUN 1 oleh Cikgu Mohd Isa


Inisiatif khas dari eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia. Salah satu medium pembelajaran norma baharu. Pembelajaran melalui atas talian. Murid-murid boleh mengakses pada bila-bila masa sahaja. Rakan guru juga boleh berkongsi manfaatnya kepada sekolah. 


Cikgu Mohd Isa telah berkongsi salah satu video Matematik Tahun 1 bagi tajuk masa dan waktu. Video berkenaan pengenalan kemahiran mengenal waktu dalam sehari. Bukan sekadar video, juga disertakan dengan pautan (link) lembaran kerja yang dihasilkan sendiri. Serta pautan (link) latihan yang membolehkan murid-murid menjawab secara terus. Sebagai saguhati kepada murid juga disediakan sijil latihan bagi yang memperolehi markah 80% ke atas. Malah boleh dikongsi dengan rakan guru sebagai eviden pbd. 


Terima kasih kerana berkunjung ke ruangan ini. Untuk maklumat lanjut berkaitan video ini anda dialu-alukan untuk menonton melalui pautan berikut :

https://youtu.be/5sdJEbAh7oQ


Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama