Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
hebahan

Bengkel Be#Arty khusus untuk guru-guru seni dan semua guru secara PERCUMA & BERSEMUKA di Kuala …


📝 Undangan menghadiri Bengkel Seni Be#Arty anjuran STABILO Malaysia

Dengan kelulusan JPWP Kuala Lumpur, STABILO Malaysia akan mengadakan Bengkel Be#Arty khusus untuk guru-guru seni dan semua guru secara PERCUMA & BERSEMUKA di Kuala Lumpur.

Jom sertai kami dan anda berpeluang untuk memperkasakan kemahiran seni, berkongsi idea dan bertukar pendapat serta pengalaman bersama pelatih kami iaitu Puan Farah Bidin yang mempunyai lebih 100 ribu pengikut di Instagram. Menarik kan?

📆 Guru yang berminat boleh membuat pendaftaran dipautan di bawah sebelum tarikh tutup pada 21 September 2023. Tempat adalah terhad.
https://forms.gle/SzbgjQotg6iseWFE7

📌 Program selama 2 jam ini boleh direkodkan dalam SPLKPM setelah sesi selesai. Sijil penyertaan dan jamuan turut disediakan untuk anda!

Let’s Be#Arty with STABILO!

📝 Sebarang pertanyaan berkaitan bengkel, sila hubungi Majidah di nombor telefon 017-9760696. Atau tekan pautan disediakan untuk mengetahui maklumat lanjut mengenai program ini
https://drive.google.com/file/d/1tPUBHB9MoG8WWIAhkyr1i478fQbM4n9V/view?usp=sharing
Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama