Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]

Tahniah Yu. Hamidah Ratu Inovasi AYU tembus media massa!

Assalamualaikum w.b.t dan Salam mesra!



HAMIDAH menunjukkan alat memampatkan kertas dan bahan terpakai untuk menghasilkan Tablet Bio Arang. Gambar kecil, antara anugerah yang diterima Hamidah. FOTO AHMAD HASBI Harian Metro


Kalau nak kenal Ratu Inovasi AYU inilah orangnya yang mesra dipanggil Kak Midah atau Yu.Hamidah dan ada juga yang memanggil Dr.Hamidah di dalam lengkung positif yang telah terbina sejak tempoh kawalan pergerakan yang lalu. 

Ratus Inovasi AYU diberikan susulan kesungguhan beliau memberikan khidmat bantu tanpa jemu kepada semua Youtuber Pendidikan yang ingin meneroka dunia inovasi bukan sahaja di peringkat kebangsaan malah ke peringkat antarabangsa. Komitmen yang diberikan sangat luar biasa kerana untuk Apps Akademi Youtuber sehingga kini telah berjaya merangkul 9 pingat emas hasil bimbingan dan tunjuk ajar daripada beliau. 

Seluruh ahli keluarga AYU amat berbangga dengan pencapaian ini dan sangat berterima kasih di atas kegigihan beliau bukan sahaja menaikkan nama sendiri malah membantu rakan-rakan guru seluruh Malaysia. Guru hebat ini juga diiktiraf sebagai Edufluencer Kementerian Pendidikan Malaysia baru-baru ini. 

Semoga kehadiran guru hebat seperti ini akan melahirkan lebih ramai guru-guru hebat di Malaysia selepas ini khususnya dalam bidang inovasi dan pengiktirafan peringkat antarabangsa.

Tahniah Kak Midah! Terbaik!



Sumber : https://www.cikgusuffi.com/2023/01/tahniah-yu-hamidah-ratu-inovasi-ayu.html

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama