Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
khas

🔴 [LIVE] GAMERS : GAME ON - ANIMALS KINGDOM #02 #AKADEMIYOUTUBER

 


Gamers : Game on merupakan sebuah segmen khas anjuran Akademi Youtuber Malaysia dengan kerjasama Edidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia (KGM). Segmen Khas ini memberi peluang kepada murid untuk belajar Bahasa Inggeris menggunakan platform permainan secara atas talian. Selain belajar, murid diberi peluang untuk membina set soalan menggunakan aplikasi yang dipilih untuk bermain bersama rakan-rakan.  

Menerusi segmen ini, para penonton khususnya murid-murid akan mempelajari pelbagai topik menarik dalam Bahasa Inggeris yang boleh di aplikasikan di dalam kehidupan seharian. Segmen ini juga menyediakan ruang kepada murid untuk berkongsi ilmu dan kemahiran dalam membina permainan Bahasa menggunakan aplikasi secara atas talian. Ia juga di harap dapat menambah lagi daya kreativiti, komunikasi dan rasa ingin mencuba di kalangan murid. 

Segmen Gamers : Game On ini akan bersiaran selama 10 minggu dan bakal menampilkan pelbagai set pembelajaran Bahasa Inggeris yang dibina oleh murid untuk dikongsikan bersama rakan-rakan. Setiap minggu seorang Pembina set pembelajaran akan diberi peluang untuk berkongsi idea dan permainan mereka.  


Penyertaan adalah terbuka kepada semua. Inilah masanya untuk membuktikan ANDA HEBAT dan mampu menghasilkan yang TERBAIK.  Jangan lepaskan peluang ini.


Setiap Khamis

Jam 8.15 mlm 

Tonton secara di https://www.youtube.com/watch?v=UBSi4DFyOvc


Mungkin ANDA GAMERS yang kami cari... 


Jadual SIARAN LANGSUNG Gamers : Game On boleh dicapai melalui pautan 

https://www.akademiyoutuber.com/p/pusat-tuisyen-ayu-pusat-tuisyen-percuma.html

TERIMA KASIH 

http://www.akademiyoutuber.com

https://t.me/eDIDIKMalaysia

https://t.me/KelabGuruMalaysia

#gamersgameon #segmenkhas #akademiyoutuber

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama