Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
khas

🔴 [LIVE] KEKASIHKU KEKASIHMU JUA (KKJ) : KEKASIHKU TAK SUKA SUDU?!! #04 #AKADEMIYOUTUBER


ASSALAMUALAIKUM WBT DAN SALAM SEJAHTERA😘❤️

Kekasihku Kekasihmu Jua (KKJ) menampilkan kelainan yang pasti mengujakan setiap penonton yang bertandang. Dibawakan khas oleh Akademi Youtuber Malaysia (AYU), segmen khas ini mengajak penonton menyingkap sains di sebalik sunnah Rasulullah sallahu ‘alaihi wasallam dalam kehidupan seharian. Jauh di sudut hati, kami berharap semoga program ini dapat menyuntik kerinduan dan membina keazaman dalam diri masing2 untuk menghidupkan sunnah dalam kehidupan kita semua, amin insya-Allah!

 

Episod kali ini adalah KEKASIHKU TAK SUKA SUDU?!!. Tahukah anda??? Setiap satu sunnah tersingkap 1001 hikmah??? Bukan sahaja begitu bermanfaat bahkan juga diperakui melalui kajian saintifik pakar sedunia!! 

 

📌Hari     : Sabtu

 ðŸ“ŒTarikh : 15 JANUARI 2022

 ⏰Masa   : 9.30 pagi 

 

▶️Pautan : https://www.youtube.com/watch?v=-RTQ9ekcZOA


Link Group KKJ :  https://t.me/+yeLBVxZ3eRFiY2Y9

 

Ayuh manfaatkan peluang keemasan ini!! Sudah tentu pelbagai info menarik dan pembuktian saintifik yang seiring dengan anjuran sunnah dapat menguatkan lagi rasa cinta dan kerinduan terhadap Insan agung yang dirindui oleh semua makhluk di langit dan di bumi, Baginda Muhammad sallahu ‘alaihi wasallam. Rancangan ini diterbitkan khas buat anda semua oleh Akademi Youtuber Malaysia dengan kerjasama eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia. 

Rebut peluang keemasan untuk menjadi orang pertama yang mendapat perkembangan terkini dan pelbagai perkongsian menarik SEGMEN KKJ dengan menyertai Group Telegram Kekasihku Kekasihmu Jua! Ajak semua kenalan masuk group ini bersama anda! 


#segmenkhas

#akademiyoutuber



Inisiatif :

https://www.akademiyoutuber.com

https://t.me/eDIDIKMalaysia

https://t.me/KelabGuruMalaysia

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama