Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

MENGHASILKAN JAWAPAN SECARA KRITIS DAN KREATIF I TAJUK : AWAS, AKAUN KELDAI! I BM THN 5 SK (MS 170)…


Mudahnya Belajar Bahasa Melayu  bersama dengan Cikgu Zainita adalah berdasarkan Buku Teks Bahasa Melayu Tahun 5.  Selain itu video ini juga berdasarkan DSKP Bahasa Melayu Tahun 5 KSSR Semakan Semula.




Masih keliru dengan TEKNIK MUDAH MENGHASILKAN JAWAPAN SECARA KRITIS DAN KREATIF? Anak anda gagal mencapai keputusan yang cemerlang sebab masih gagal menguasai cara menghasilkan penulisan dengan baik! Jangan risau!! Saya telah menyediakan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai teknik menguasai tatabahasa Bahasa Melayu. Anak anda perlu menonton video ini kerana supaya dia mudah faham dan dapat menjawab soalan-soalan yang berkaitan dengan CARA MENGHASILKAN JAWAPAN SECARA KRITIS DAN KREATIF. Saya akan menunjukkan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai soalan Bahasa Melayu Kertas 1 dan Kertas 2. Anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu pastikan anak anda menonton video ini sehingga selesai.




Inilah cara terbaharu dalam pengajaran masa kini. Dengan menonton video ini, anak anda akan lebih mudah faham lagi untuk menguasai Teknik Mudah Menguasai  Bahasa Melayu. Anak anda hanya perlu menonton video ini  supaya dia mudah faham dan dapat menjawab soalan peperiksaan dengan baik tanpa sebarang kesalahan. Saya akan menunjukkan jalan yang mudah untuk anak anda menguasai soalan Bahasa Melayu Kertas 1 dan 2.  Anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu pastikan anak anda menonton video ini sehingga selesai.



NAMA GURU : ZAINITA BINTI HUSSAIN
SEKOLAH : SK CONVENT (M) KAJANG
📗📕MODUL KUASAI BAHASA MELAYU THN 4 - 6 (BAHASA MELAYU KERTAS 1) : 

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama