Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Tutorial

3 CARA MUDAH REMOVE BACKGROUND DENGAN POWER POINT OLEH CIKGU PAK MALAU #AKADEMIYOUTUBER

 KEHEBATAN POWERPOINT



Perisian Microsoft Power Point sangat menarik. anda bukan sahaja boleh menghasilkan satu persembahan elektronik yang mantap malah anda juga dapat menghasilkan video dan gambar yang menarik dengan PowerPoint.


PowerPoint membolehkan kita mengedit semula gambar, poster, thumbnail, cover dan apa sahaja asalkan anda tahu fungsi-fungsi fitur yang terdapat dalam PowerPoint tersebut.



Tutorial pada kali ini, saya kongsikan tiga (3) cara mudah untuk buang latar belakang atau remove background dengan Microsoft Power Point. Ketiga-tiga cara tersebut akan memberikan hasil yang berbeza. Anda boleh cuba dan pilih satu cara yang anda suka. Selamat mencuba. Terima kasih atas sokongan anda semua.


✅PAUTAN VIDEO :

https://www.youtube.com/watch?v=t7Tn2NevTv4  



✅NAMA GURU  :  

CIKGU PAK MALAU


✅SEKOLAH   : 

SK KAYAN SITIAWAN PERAK


✅SALURAN YOUTUBE : 

https://www.youtube.com/c/pakmalau 



Yu. Cikgu Pak Malau

Seorang Youtuber dan Blogger Pendidikan Merupakan seorang Guru yang berkhidmat pada 11 Disember 1995. Sekolah pertama ialah SK Jalan Pasar 1 Jalan Rusa KL. Sekolah kedua SK Seberang Perak Kg Gajah Perak. Sekolah Ketiga SK Kayan Sitiawan Perak dan kini mengajar di SK Kpg Dato' Seri Kamaruddin Seri Manjung Perak MINAT BERMAIN BOWLING

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama