Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Tutorial

TUTORIAL WHITEBOARD CHAT | PEMBELAJARAN INTERAKTIF| BAHAGIAN 1 OLEH CIKGU SYENARI #whiteboardchat #…

 


Adakah anda seorang Guru? Pensyarah? Anda berasa sukar untuk menjalankan PBD???, apa kata cuba Whiteboard.chat yang agak mudah untuk digunakan!!!!. Anda boleh letak soalan dengan muat turun file PDF, taip soalan mudah, Polls dan sebagainya. Anda boleh mengajar secara atas talian atau luar talian dan integrasikan dengan whiteboard,chat ini. Selain itu anda juga boleh  lihat jawapan murid secara langsung atau luar talian dan memeriksa jawapan mereka. Whiteboard.chat menyediakan whiteboard bagi setiap pelajar tanpa menganggu whiteboard pelajar-pelajar lain.



Tutorial Whiteboard.chat ini dihasilkan atas inisiatif sendiri untuk membantu guru-guru di luar sana menggunakan whiteboard.chat secara efektif kerana banyak kemudahan atau ciri-ciri yang menarik boleh dimanfaatkan untuk sesi pengajaran dan pembelajaran yang interaktif. Selain itu whiteboard.chat ini sangat membantu untuk guru-guru melaksanakan PBD dan semua tugasan-tugasan yang dibuat oleh murid-murid boleh dimuat turun sebagai PDF untuk dijadikan evidens kepada PdPR guru-guru. 

Whiteboard.chat ini juga boleh dijalankan secara dalam talian atau di luar talian. Jadi ia sangat mudah dan sangat baik untuk guru.



✅ PAUTAN VIDEO :

https://www.youtube.com/watch?v=21zO3o8E7ek 



✅ NAMA GURU :

CIKGU SYENARI


✅ SEKOLAH :

SK RANTAU PANJANG, BESTARI JAYA, SELANGOR


✅ SALURAN YOUTUBE :

https://www.youtube.com/c/CikguSyenaRisatu


Yu. Cikgu Pak Malau

Seorang Youtuber dan Blogger Pendidikan Merupakan seorang Guru yang berkhidmat pada 11 Disember 1995. Sekolah pertama ialah SK Jalan Pasar 1 Jalan Rusa KL. Sekolah kedua SK Seberang Perak Kg Gajah Perak. Sekolah Ketiga SK Kayan Sitiawan Perak dan kini mengajar di SK Kpg Dato' Seri Kamaruddin Seri Manjung Perak MINAT BERMAIN BOWLING

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama