Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

Perkongsian Amalan Baik - Aplikasi Xodo Mudahnya PdPR

#akademiyoutuber  #AYU  





Perkongsian Amalan baik Aplikasi Xodo : Mudahnya PdPR akan membantu rakan guru serta pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran. Perkongsian ringkas adalah di bawah usahasama Sektor Pembelajaran PPD Hulu Perak sebagai pihak penganjur dan guru jemputan akan membuat perkongsian yang bakal membantu guru-guru menjalankankan PdPR yang menarik.


         

Hari : Sabtu

Tarikh : 24 Julai 2021

Masa : 11.00 pagi

Link Kelas /LIVE : https://www.youtube.com/watch?v=iORiJfK15Ts



Semoga perkongsian ini dapat membantu semua guru di Malaysia untuk terus melakukan amalan terbaik dalam pdp dan terus bergerak ke arah memudahkan setiap urusan PdPR . 


          Sebarang kekurangan dan kelemahan boleh disalurkan dan dicatat di ruangan komen untuk penambahbaikan pada masa akan datang. Semoga kita sama-sama dapat memperkasakan dan meningkatkan kemenjadian murid di sekolah masing-masing. 


Terima kasih.


Salam Kaizen… bermaksud Continuous Improvement …..


 

Yu.CM KAIZEN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, saya CM Kaizen, KP Panitia Sejarah SPM Akademi Youtuber, menjemput rakan-rakan dan anak-anak murid untuk menonton semua video berkongsian kami. Semoga perkongsian kami memberi manfaat kepada semua. Terima kasih kerana terus menyokong Akademi Youtuber , khusus Panitia Sejarah. Saya sudahi dengan Salam Kaizen!!!! Means Continuous Improvement...

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama