Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
LIVE

🔴 [LIVE] BICARA INSPIRASI CEMERLANG : AURA INSPIRASI BUKTI KECEMERLANGAN #03 #AKADEMIYOUTUBER

 


Segmen khas ini berkonsepkan wacana ilmu secara santai dengan perkongsian tip-tip dan sumber teladan inspirasi cemerlang melalui 10 siri yang akan bersiaran pada setiap minggu. Setiap siri akan membawa para penonton menyelami serta meneroka pengalaman pelbagai individu yang berbeza latar belakang serta gaya hidup  yang mencetus inspirasi cemerlang. Sorotan kisah kecemerlangan dan kegigihan insan-insan berjaya diharapkan dapat membangkitkan semangat murid, guru, ibu bapa dan masyarakat amnya untuk terus menjadi modal insan yang berguna dan berbakti kepada agama, bangsa dan negara. Jom kita sama2 hayati perkongsian inspirasi & bibit-bibit personaliti yang telah mencapai kecemerlangan. Segmen Bicara Inspirasi Cemerlang ini bakal memberi ilham dan sumber motivasi buat anda semua. BIC!

BIC : BICARA INSPIRASI CEMERLANG merupakan program hasil cetusan idea daripada guru-guru yang menyertai Akademi Youtuber. 

Sorotan kisah kecemerlangan dan kegigihan insan-insan berjaya diharapkan dapat membangkitkan semangat murid, guru, ibu bapa dan masyarakat amnya untuk terus menjadi modal insan yang berguna dan berbakti kepada agama, bangsa dan negara. Jom kita sama2 hayati perkongsian inspirasi & bibit-bibit  personaliti yang telah mencapai kecemerlangan. Segmen Bicara Inspirasi Cemerlang ini bakal memberi ilham dan sumber motivasi buat anda semua. BIC! 

BIC... Bina impian Cipta kecemerlangan😍

✅ TOPIK : AURA INSPIRASI BUKTI KECEMERLANGAN ✅ BUTIRAN PROGRAM: 🔰TARIKH: 28 JULAI 2021 🔰HARI: RABU 🔰MASA: 2.00-3.00 PETANG PAUTAN SIARAN LANGSUNG:

https://www.youtube.com/watch?v=REMy2eiwPHY


🔴Akan Bersiaran secara LIVE di 8 CHANNEL SERENTAK Jom sertai Group Telegram BIC : https://t.me/bicarainspirasicemerlang ❤️Sebarkan kepada rakan-rakan anda❤️


SENARAI AHLI BIC:

📌CikguNasAdillah: t.me/NasAdillah

📌CgBaa: t.me/cgbaa

📌HanaLingRBI: t.me/RbiHanaling

📌MrFit: t.me/MrFit_3


#segmenkhas

#akademiyoutuber


Inisiatif: 

http://www.akademiyoutuber.com 

https://t.me/eDIDIKMalaysia 


Yu. Cikgu Nas Adillah

Cikgu Nas Adillah merupakan seorang Guru Penyelaras Media yang sangat menyukai dunia digital. Pencapaian: Augerah Ikon Pencipta Kandungan Digital PPD Seberang Perai Tengah Tahun 2021 ⭐️ Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2021 ⭐️ Anugerah Guru Cemerlang Kokurikulum PPD Seberang Perai Tengah 2022 ⭐️ MIE EXPERT 2022-2023 ⭐️ GCE LEVEL 1

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama