Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Aktiviti

PROGRAM BACAAN YASSIN PERDANA ANJURAN KESATUAN PEMBANTU PENGURUSAN MURID SEMENANJUNG MALAYSIA (KPPM…



        Pada hari Jumaat lalu tanggal 11 Jun, 2021 telah berlangsung Program Bacaan Yassin Perdana anjuran Kesatuan Pembantu Pengurusan Murid Semenanjung Malaysia (KPPMSM) dengan kerjasama Akademi Youtuber di Channel Cikgu Leen (KP PSV SM & KP GKT). 

        Majlis ini diadakan untuk rasa simpati dan mengajak semua rakan rakan Pembantu Pengurusan Murid memohon doa kesembuhan kembali kepada yg dijangkiti dan terkesan akibat COVID19, memohon keampunan dan dilindungi dari wabak covid 19.Tetamu undangan istimewa iaitu saudara Syamsul Debat turut diundang sebagai penceramah untuk slot tazkirah selepas bacaan Yassin. Penangan Syamsul Debat ketika live dapat mencapai 2 ribu view yang hadir, manakala view terkini mencecah 7.8K. Alhamdulillah..

    Pihak AJK tertinggi KPPMSM mengucapkan jutaan terima kasih kepada Akademi Youtuber atas kesudian berkolaborasi dengan mereka dan merealisasikan hasrat dan niat mereka untuk mengadakan program ini secara atas talian melalui medium Youtube. Ucapan terima kasih juga khusus kepada Cikgu Leen yang sudi menjadi perantara dan membantu disebalik tabir semasa siaran sedang berlangsung. Pihak KPPMSM berharap agar dapat bekerjasama lagi dengan AYU untuk program akan datang dan akan menjemput penceramah Da'i pula..insha Allah..

Jom tonton ulang tayang bacaan Yassin dan Tazkirah yang hebat daripada saudara Syamsul Debat. klik link di bawah. Jangan lupa tekan LIKE & SUBSCRIBE ye...

https://youtu.be/FbNf-03uC6g


Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama