Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

2 MINIT BIJAK MATEMATIK | APAKAH NOMBOR BULAT? | BERSAMA CIKGU PAK MALAU

 

Matematik Itu Menyeronokkan. Oleh kerana, murid-murid kita terdiri daripada tahap penguasaan yang berbeza, sebahagiannya tidak dapat memahami pengajaran guru semasa di kelas. Jadi Tutorial ini dibangunkan untuk meningkatkan motivasi mereka untuk terus mencintai Matematik dan terus berusaha untuk menguasai setiap kemahiran yang dipelajari. Inilah solusinya, Video PDPc ini boleh dilayari di mana-mana sahaja, bukan di kelas sahaja tetapi di dalam kereta, di rumah, di pusat membeli belah pada bila-bila masa. Apa tunggu lagi..moh kita kongsikan kepada rakan-rakan lain.



Video pendek ini menerangkan berkaitan konsep Matematik yang perlu diketahui oleh semua murid-murid. Sebenarnya Matematik ini merupakan satu mata pelajaran yang seronok untuk dipelajari jika memahami konsepnya. Terapkan minat kepada murid-murid untuk mereka seronok untuk mempelajari mata pelajaran yang di anggap pembunuh ini, iaitu MATEMATIK.

Semoga membantu.



✅PAUTAN VIDEO :

https://www.youtube.com/watch?v=yP3lelU5p8k   



✅NAMA GURU  :  

CIKGU PAK MALAU (MAZNI BIN OTHMAN)


✅SEKOLAH   : 

SK KAYAN LEKIR SITIAWAN PERAK. 


✅SALURAN YOUTUBE : 

https://www.youtube.com/pakmalau 
Yu. Cikgu Pak Malau

Seorang Youtuber dan Blogger Pendidikan Merupakan seorang Guru yang berkhidmat pada 11 Disember 1995. Sekolah pertama ialah SK Jalan Pasar 1 Jalan Rusa KL. Sekolah kedua SK Seberang Perak Kg Gajah Perak. Sekolah Ketiga SK Kayan Sitiawan Perak dan kini mengajar di SK Kpg Dato' Seri Kamaruddin Seri Manjung Perak MINAT BERMAIN BOWLING

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama