Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
featured

❤️ VLOG : Pulau Jerejak / Jerejak Island (One day trip) #penang#cuti-cutimalaysia#cikgung16#pulauje…

 🏖 Jom nikmati keindahan Pulau Jerejak , Pulau Pinang. 🏖




Ingin bercuti tanpa perlu mengeluarkan belanja yang banyak? Soalan ini sering timbul setiap kali kita merancang percutian. 

Anda boleh memilih untuk meluangkan masa berkualiti bersama keluarga di sini iaitu di Pualau Jerejak. Pulau Jerejak, sebuah pulau yang terletak di bahagian Selatan Pulau Pinang berusia lebih 150 tahun ini merupakan lokasi paling romantik dan sesuai untuk mereka yang gemar melihat keindahan matahari terebanm dengan berlatar belakang Pulau Pinang. Keluasan pulau ini lebih kurang 360 hektar dan pulau ini pernah dijadikan tempat untuk pesakit kusta dan tibi pada suatu masa dahulu.





        Sekarang pulau ini telah menjadi tarikan pelancong dari dalam dan luar negeri. Anda boleh menempah tiket bot atas talian dengan harga yang kurang daripada RM20 jika ada promosi. Terdapat kawasan yang anda boleh mengambil gambar yang cantik seperti yang ditunjukkan dalam video ini.  Jika anda belum pernah ke sini, anda harus berkunjung untuk menikmati keindahan dan kecantikan Pualau Jerejak ini. Pastinya ia akan memberi 1001 kenang terindah untuk anda.



Jom kita lihat Vlog yang disediakan ini. 

💫Vlog Batu Feringgi : https://www.youtube.com/watch?v=yko41DrVw0I

💫Nama Guru : ❤️ Cikgu Ng Kim Tee ❤️

💫Saluran Youtube : https://www.youtube.com/c/CikguNg16

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama