Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

BAHASA MELAYU TAHUN 4 | KERTAS 1 BAHAGIAN A | 20 SOALAN OBJEKTIF (Sesuai untuk murid SK dan SJK) #P…

 #PdPR2021

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Berjumpa lagi kita pada kali ini dalam sesi pembelajaran norma baharu. PdPR perlu dijalankan dengan apa jua bentuk dan cara untuk memastikan pendidikan anak-anak kita tidak ketinggalan. Di sini saya kongsikan pendekatan saya bagaimana membantu murid-murid memahami seterusnya mampu menjawab soalan peperiksaan secara kendiri dalam talian. Murid perlu tahu dan faham konsep menjawab soalan dalam bentuk pilihan jawapan. Diharapkan perkongsian saya pada kali ini sedikit sebanyak dapat memberi gambaran yang jelas kepada murid untuk bijak memilih jawapan yang paling tepat ketika menjawab soalan Bahasa Melayu, Kertas 1, Bahagian A (20 soalan pilihan jawapan).

Sila tunjukkan sokongan anda kepada saya dengan like - comment - subscribe - share semua perkongsian di channel saya agar saya lebih bersemangat untuk menghasilkan lebih banyak video pembelajaran selepas ini.Akhir kalam ikhlas dari hati " Hidup berilmu dikongsi bersama untuk manfaat kita semua". Assalamualaikum dan byeeeeee :-)

Sila dapatkan pautan 20 soalan Kertas 1 Bahagian A , Quizizz dan Slide presentation (jpeg) di ruang description video https://www.youtube.com/watch?v=I-5s5hEqnqU


Moga bermanfaat telegram : @LinnZack Channel Youtube :Simply being LinnZck



Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama