Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
berita

10K SUBSCRIBER!!! INI ADALAH REALITI

 


Assalamualaikum  dan salam sejahtera

 

Pada episod kali ini, saya membawakan kepada anda, seorang lagi guru hebat yang berjaya mencapai 10k subscriber dalam masa 7 bulan, selepas kejayaan yang diraih oleh Cikgu Linn Zack.  6 Februari 2021 merupakan tarikh keramat kepada Channel Call Me Miss Ain untuk dikenang.

 

Beliau yang dimaksudkan ialah pemilik kepada Channel Call Me Miss Ain.  Nurul Ain binti Jamalludin Al Amini merupakan anak kepada pasangan bahagia, Encik Jamalludin Al Amini bin Hj Ahmad dan Puan Ruziah Hanim binti Hamzah.

 

Anak ketiga daripada 5 beradik ini telah dilahirkan di Kuala Lumpur pada tanggal 20 Mei 1989.  Beliau lebih dikenali sebagai Miss Ain dalam kalangan rakan-rakan.  SK Manjoi Satu, Ipoh, Perak merupakan sekolah tempat beliau menabur jasa dan bakti sekarang.

 

Terkesan dengan PKP dan pelaksanaan kelas PDPR secara online, beliau terpanggil untuk menghasilkan video mengikut Kurikulum CEFR Aligned. Tuah ayam nampak di kaki, tuah Miss Ain pula apabila video-video beliau menjadi rujukan guru-guru Bahasa Inggeris.  Sebagai seorang Jurulatih Utama (JU) Bahasa Inggeris CEFR tahun 4 dan 5,  kejayaan ini adalah satu kebanggaan.

 

Berpegang teguh kepada satu tips: “Betulkan Niat, Ikhlaskan Diri”, In Shaa Allah, segala urusan dipermudahkan.  Sama-sama kita saksikan video penghargaan daripada Miss Ain. 

 https://www.youtube.com/watch?v=fpB-VgM-nFA


Yang indah ialah kenangan,

Yang mesra ialah ingatan;

Yang molek ialah pemberian,

Yang menarik ialah persembahan.


Disediakan oleh,

Umi Juema @NorJueMa

AYU Press Official.

Link Channel  :  https://www.youtube.com/c/UmiJuema

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama