Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
PDPC

PDPC | KATA BANTU TAHUN 6 OLEH CIKGU JINGGOJOHAN

Video pengajaran Tatabahasa Bahasa Melayu tahun 6 bertajuk Kata Bantu. Penggunaan visual dan audio yang menarik  bagi menyampaikan isi pengajaran dapat memudahkan lagi pemahaman murid untuk menguasai isi pengajaran yang disampaikan dalam video ini. Murid akan mengetahui jenis-jenis dan contoh-contoh ayat kata bantu untuk mata pelajaran Bahasa Melayu.

Latihan disertakan bagi menguji tahap pemahaman murid. Sesuai digunakan oleh guru untuk aktiviti pengukuhan, pengayaan dan ulangkaji kepada murid. Video ini juga sesuai ditonton oleh murid Tahun 4 dan Tahun 5. Penghasilan video ini adalah atas usahasama eDidik Malaysia dan Kelab Guru Malaysia yang melahirkan youtuber di kalangan guru Malaysia.  Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua. 

Link video pengajaran boleh ditonton dibawah ini:

https://youtu.be/VqGPBL8oEH8    

Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama