Cookie [false/7]

Our website uses cookies to improve your experience.

Borang Maklumat Hubungan

Dark mode Logo

Dark mode Logo
Dark Mode

Default Image

timeago

Post Berkaitan

×
ticker[recent/5]
Aktiviti

Tahniah! TOP 5 Video MERDEKA 2020




 Tahniah! TOP 5 Video MERDEKA 2020 yang mendapat tontonan tertinggi untuk Playlist 'Malaysia Prihatin' anjuran Akademi Youtuber sempena sambutan hari kebangsaan yang ke 63.

Tahniah! 5 Video yang mendapat tontonan tertinggi untuk Playlist 'Malaysia Prihatin' anjuran Akademi Youtuber sempena sambutan hari kebangsaan yang ke 63.

Sambutan hari kebangsaan yang ke-63 pada tahun 2020 diraikan dengan sungguh meriah apabila semua para peserta Akademi Youtuber Guru Malaysia bergabung tenaga dan idea menghasilkan video berdurasi 5 minit sebagai satu usaha menghargai kemerdekaan negara. 

Kolaborasi buat pertama kali ini memberi peluang kepada semua peserta menyumbang video 'Free Royalty' dan membenarkan para peserta lain menggunakan video berdurasi maksima selama 10 saat itu. Kombinasi semuanya menjadikan video kelihatan menarik, hidup dan memiliki aura patriotik yang tersendiri. 

Akademi Youtuber mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Youtuber yang telah menduduki tempat teratas daripada 598 kedudukan. Playlist ini juga telah berjaya menjana 31,888 Views dan 141,63 Views untuk keseluruhan video 'Free Royalty Merdeka'.

Carta TOP 5 Video Pendek Merdeka 2020 -

Jom tonton kesemua video para peserta Akademi Youtuber yang telah dikumpulkan di sini :


Yu. Suffi Yusof

Seorang guru yang sangat obses dengan dunia pendidikan digital dan pertanian moden. Memiliki minat mendalam dengan dunia grafik, penerbitan video, animasi dan pengurusan sumber manusia.Terus menyumbang selagi hayat dikandung badan. Biar jasa jadi kenangan.

Catat Ulasan

0

Ahli Berdaftar

0

Youtuber Aktif

0

Video Pendidikan

0

Pelajar Maya

0

Laman Utama